Monterrey Hotela
Testua: Ibilbidea:

Girona aireportuko garraioa:

Taxi

Taxiaren kokapena aireportuaren irteeran dago. Distantzia 33 kmkoa da eta kostua 48 eurokoa da (gutxi gorabehera) bidaia bakoitzeko. Baliteke ekipajeak, jaiegunak edo gaueko zerbitzuak osatzeko.

Bus

Autobus geltokia helmugako terminalaren ondoan dago. Girona-ko aireportutik Platja de Aroera zuzenean ez dago. Platja d'Aroora iristeko, autobus bat hartu behar duzu Bartzelonako autobusarentzat, Girona geltokira, eta gero, Moventis / Sarfa Plateau d'Aro konpainiako beste autobus bat hartu. Platja d'Aro autobusean 2 geltoki ditu, taxi bat dago eta bestea autobus geltokian. Aukerarik onena autobus geltokia da. Autobus geltokitik Monterrey hotelera 1.5 kilometroko distantzia dago.

Autoz

Aireportutik irtetean, C-25 errepidea hartuko dugu Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro norabidean. Cassà de la Selva-n, C-65 errepidea hartu Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro norabidean. Santa Cristina d'Aro iristen denean, jarraitu C-31 errepidea Platja d'Aro aldera. Hartu irteera 314 GI-662 errepidetik herrira. Castell d'Aro Avinguda barneratuko zara. Biribilgunean, hartu lehen irteera Juli Garreta kalean, biribilgune batera iritsitakoan, S'Agaró irteerarako lehen irteera hartu. Jarraitu S'Agaró etorbidean eta lehengo biribilgunean hirugarren irteera hartu San Sebastián kalera, eskuinera Onze de Setembre kaletik. Metro gutxiren buruan, eskuinetara Pasaje Bolíbarrera. Hotela ezkerretara dago. Mesedez, ikusi goiko mapa xehetasun gehiagorako.

Room motak

Double med hotel platja daro

Logela bikoitz ertaina

 Wifi    Haize girotua    Balkoi/terraza    Gehiago

2016an zaharberritua. Gure logela bikoitz guztiak estilo moderno eta funtzionalean daude apainduta. Platja d’Aroko Monterrey Hotelak aire girotua eta berogailua, telefonoa, satelite bidezko TB, ...

barne:

  Wifi      Haize girotua      Balkoi/terraza       Guztiz ekipatutako komuna       Satelite TV      Kalefakzioa      Ile-lehorgailua       Ongietorri ekintzak      Telefonoa       Desk      Etxebizitza Screen TV      Wake-eman zerbitzua   

2016an zaharberritua. Gure logela bikoitz guztiak estilo moderno eta funtzionalean daude apainduta. Platja d’Aroko Monterrey Hotelak aire girotua eta berogailua, telefonoa, satelite bidezko TB, ile-lehorgailua, hozkailua, bainugela eta balkoi handia duten logelak eskaintzen dizkiete bezeroei. Kutxa gotorra aukeran.

Family room hotel platja daro

Famili logela

 Wifi    Haize girotua    Balkoi/terraza    Gehiago

2016an berriztuak. Familientzako logela guztiak estilo moderno eta funtzionalean daude apainduta. Platja d’Aroko Monterrey Hotelak familientzako logelak ditu, 4 lagunentzako  Logelak aire g...

barne:

  Wifi      Haize girotua      Balkoi/terraza       Guztiz ekipatutako komuna       Desk      igerileku ikuspegia      lihoa      Eskuoihalak      Wake-eman zerbitzua      Etxebizitza Screen TV      BIDE      Instalazio lisatzeko      Parquet solairuan      Telefonoa       Ongietorri ekintzak      Ile-lehorgailua       Segurtasun kaxa      Kalefakzioa      Satelite TV      Herriaren ikuspegi   

2016an berriztuak. Familientzako logela guztiak estilo moderno eta funtzionalean daude apainduta. Platja d’Aroko Monterrey Hotelak familientzako logelak ditu, 4 lagunentzako  Logelak aire girotua eta berogailua, telefonoa, satelite bidezko TB, ile-lehorgailua, hozkailua, bainugela eta balkoi handia ditu. Kutxa gotorra aukeran.

buruz Monterrey Hotela

WEB OFIZIALA

Monterrey Hotela Platja d’Aroko zona residentzial lasai batean dago kokatuta, zerbitzu lagunkoi eta giro lasai bat eskainiz.

Jangelak buffet zerbitzua eskaintzen du, nazioko janari ohiez gain janari internazionalak ere eskainiz. Hotela hondartzatik 75 m-tara dago kokatuta, Kosta Brava-ko turista erakarpen handienetako bat izanik. Logela guztiek kanpoaldean balkoi pribatua dute. Free Premium Wifi eskuragarri dago hotel osoan.

Platja d'Aro-n, Costa Brava-ko bihotzean kokatua, entretenitzeko eta erlaxatzeko aktibitate ugari aurkituko dituzu, golfean jolastu edo itsasoan nabigatzeko aukera edukitzeaz gain. Playa Grande (Hondartza Handia)- ko hondar lodi eta ur sakonetan egun lasaiak izan ditzakezu, baina baita ere Camino de Ronda (Rondaren Bidea)-ko kala liluragarrien bila joan zaitezke, inoiz imajinatu ez dituzun paisaien bila.

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

  • Aparkalekua
  • Estali gabeko igerilekua
  • Jatetxea
  • Ezinduentzako erraztasunak
  • Errezepzioa 24 ordu
  • Kafetegia
  • Entretenimendu programa
  • Taberna
  • Wi-Fi-a
  • Atezaina
  • Ping Pong-a
  • Umeen jolastokia
  • Antolatutako eskursioak (preziotik aparte)
  • Kotxe alokairua
  • Moneta aldaketa
  • Animaliarik ez
  • Bike alokairua
  • Wifi gratis
  • Medkids ents high season

• Handicap irisgarria.

• Hotelak egokitutako 4 Aparteko Sariko gela ditu.

 

• Kanpoko igerilekua taberna zerbitzuarekin, hamakak eta sonbrilak.
• Asteroko programa gauetarako entretenimenduekin. Zuzeneko musika akrobaziekin, magoak, kabareta etab.

• MedKids-a 4-12 urteko umeentzat, goi denboraldian.
• Billarra.
• Ping-pong-a.
• Telebista eta irakurgela.
• Internet gela.

• Animaliarik ez da onartzen, txakur-giak izan ezik.

• Wi-fi sarbide hotel osoan zehar
• Telefono publikoak
• Posta zerbitzua
• Internet
• Fax
•Ibilaldiak
• Kotxe alokairua

 

Jangelak buffet zerbitzua eskaintzen du, nazioko janari ohiez gain janari kontinentalak ere eskainiz.

Ez da picnic zerbitzua eskaintzen.

Pentsio erdia eta taula osoa ez dira edariak barne hartzen

• Haize girotua
• Komuna guztiz ekipatuak
• Kable/ Satelite TV
• Telefonoa
• Balkoiak
• Segurtasun kaxa aukeran

• Hozkailua aukeran
• Sarrera ordua: 13:00 p.m.

• Irteera ordua: 11:00 a.m.

• Seaskak: Libre dauden bitartean. DOHAINIK.

• Hotelaren ondoan. Pribatua, kanpoan.
• Prezioa: €10 /eguna

• Hondartzatik 75m-ra
• Platja d’Aro-ko inguru lasai batean kokatua
• Buffet estiloko jatetxea
• Kanpoko piszina
• Maletak jasotzeko gela badago

• Buffet estiloko jangela

• Pentsio erdia eta taula osoa ez dira edariak barne hartzen, Inclusive guztiak izan ezik
• Jangela ordutegia: gosaria 8:00tatik 10:00-tara.; bazkaria 13:00tatik 15:00-tara; afaria 19:30tatik 21:30tara
• Taberna/lounge-a 100 pertsonentzako igerilekura bistekin (9:00tatik 12:00 tara)

8.20/10
IDATZI HEMEN

Bezeroen iruzkinak

JUAN CARLOS FREIRE

JUAN CARLOS FREIRE

10/07/2019 17:12:13

Peor que hace dos años

6.25/10

Estuvimos hace un par de años y ha bajado el nivel del hotel. Habiendo reservado directamente con medplaya con mucha antelación y, habiendo habitaciones de la misma categoría vacías, nos asignaron una de las habitaciones pequeñas al día siguiente después de quejarnos nos cambiaron. La limpieza es un poco deficiente, cambio de sábanas cada 5 días y porque lo solicitamos porque estaban sucias, balcón lleno de plumas y pelusas...respecto a las cenas... Hubo una noche con 3 tipos de platos de pollo brocheta de pollo, alitas de pollo y pollo en una salsa... Podían combinar un poco más. Los vasos del zumo de los desayunos están casi todos sucios.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimado Sr. Freire, Muchas gracias por escoger nuevamente MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro. Lamentamos que la habitación no cumpliera plenamente con sus expectativas si bien, tras verificar su reserva, la habitación asignada correspondía con la tipología reservada. Rogamos nos disculpe si la limpieza no cumplió con nuestros estándares y por supuesto trasladamos su comentario al departamento correspondiente para mejorar nuestro servicio. Agradecemos sus aportaciones ya que son esenciales para determinar los puntos a mejorar y sin duda tomamos nota de ellos para continuar con nuestros compromiso de mejora y poder ofrecer la máxima satisfacción a nuestros clientes. Lamentamos que su estancia no haya sido tan sastisfactoria como en su anterior visita y deseamos poder ofrecerle una estancia plenamente satisfactoria en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

maria valle lozano losada

maria valle lozano losada

09/07/2019 11:31:17

Mesas del comedor juntas

6.88/10

Hola en general todo bien menos las mesas del comedor muy juntas sobretodo en la zona de dentro al estar tan juntas para poder levantarnos teníamos k hacer levantar a la persona de la mesa de al lado y algunos cansados no querían colaborar

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimada Sra. Lozano, Muchas gracias por disponer de unos minutos para compartir su experiencia con nosotros. Apreciamos su valoración y nos satisface leer que han disfrutado de una agradable estancia en MedPlaya Monterrey. Agradecemos su aportación en relación a las mesas del comedor y lamentamos las molestias ocasionadas. Por supuesto trasladamos su comentario al departamento correspondiente para continuar con la mejora constante de nuestros servicios con el objetivo de alcanzar la máxima satisfacción a nuestros clientes. Gracias por su confianza y deseamos poder atenderle de nuevo en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

JORDI PARDO SERRAT

JORDI PARDO SERRAT

07/07/2019 11:03:04

Vacances amb nens

8.44/10

Un bon lloc per vacances familiars

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolgut Sr. Pardo, Gràcies triar-nos en la seva visita a Platja d'Aro i per dedicar uns minuts en compartir la seva experiència amb nosaltres. És un plaer saber que han gaudit de les seves vacances familiars i desitgem poder donar-li novament la benviguda ben aviat. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

RUBEN EGUINOA CABRITO

RUBEN EGUINOA CABRITO

30/06/2019 17:38:04

La comida y el restaurante fatal

7.81/10

La comida y el restaurante dejan mucho que desear. La comida de mala calidad y el restaurante con mesas y sillas de plástico. El hotel pierde todo lo bueno ahí.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimado Sr. Eguinoa, Muchas gracias por disponer de unos minutos para compartir su experiencia con nosotros. Agradecemos su valoración y sentimos que en algunos aspectos no hayamos cumplido con sus expectativas. Lamentamos que la comida no haya cumplido con sus exigencias y agradecemos su aportación en relación al restaurante para continuar con nuestro compromiso de mejorar constantemente nuestros servicios para ofrecer la máxima satisfacción a nuestros clientes. Deseamos nos brinde una nueva oportunidad para poder ofrecerle una estancia plenamente satisfactoria en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

Arlette Lopez

Arlette Lopez

27/06/2019 12:04:51

CANVIS AL PRESONAL

6.25/10

Com sempre lestada ha estat confortable i agradable, però he detectat que hi ha hagut canvis al personal, sobretot amb el personal del menjador i cambrers, tot i que el tracte ha estat correcte, ha baixat molt la qualitat daquest, en atenció amabilitat i servei, també en moltes ocasions no hi havia cambrer al bar de la piscina i shavia desperar força estona per demanar una consumició, també faltava alguna consumició de les sol·licitades. Per altra banda, tant el personal de recepció, cuiners, personal de neteja, atents i encantadors com sempre. Pel que fa al personal danimació, una noia encantadora i molt afectuosa amb els nens, tot i que no tenia el recursos suficients feia tot el possible, perquè tant nens com adults passéssim una bona estona.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolguda Sra. Lopez, Moltes gràcies per la seva confiança a MedPlaya Monterrey i per compartir la seva opinió amb nosaltres. Ens plau saber que han gaudit d'una agradable estada amb nosaltres malgrat que en algun aspecte no haguem satisfet plenament les seves expectatives. Agraïm molt la seva aportació en relació al menjador/bar i traslladarem el seu comentari al departament corresponent per tal de continuar amb el nostre compromís de millorar constantment el servei per oferir la màxima satisfacció als nostres clients. Gràcies novament per la seva confiança i desitgem poder donar-li novament la benvinguda en la seva propera visita a Platja d'Aro. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

Jordi Farré Mas

Jordi Farré Mas

22/06/2019 19:25:42

no és el primer cop, ni lúltim

8.13/10

hem estat passant uns dies de vacances i molt bé, malgrat algun dia no ha acompanyat, però lhotel està molt a prop de la platja. Dintre de molt poc hi tornem, ja tenim una altra reserva feta!

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolgut Sr. Farré, Moltes gràcies per la seva confiança i per dedicar uns minuts en compartir la seva experiència amb nosaltres. Agraïm la seva valoració i no hi ha res que ens satisfaci més que comprovar que han gaudit de la seva estada i que ens visitaran de nou molt properament. Gràcies novament per la seva confiança i serà un plaer donar-los novament la benvinguda. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

ANTONIO ALCARAZ SAURA

ANTONIO ALCARAZ SAURA

24/04/2019 15:51:44

ESTANCIA CONFORTABLE

7.81/10

ESTANCIA CON MI PAREJA. TRANQUILA Y CONFORTABLE. PERSONAL MUY AMABLE Y EFICIENTE. BUENA UBICACIÓN. COMIDA DE CALIDAD Y HABÍA DIVERSIDAD. EN RESUMEN MI ESTANCIA HA SIDO SATISFACTORIA.

Laura Loyalty-Fidelidad Community Manager: Estimado Sr. Alcaraz, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro y por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra recibir su valoración y nuestra mayor gratificación es saber que han disfrutado de una agradable estancia. Nuestra prioridad es hacer que su estancia sea lo más satisfactoria posible y agradecemos especialmente su mención al personal.  Por supuesto transmitiremos sus amables comentarios a todo el equipo. Gracias por su confianza y deseamos poder darle de nuevo la bienvenida en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager  

Monir BOKTOR

Monir BOKTOR

24/09/2018 15:31:59

Bon séjour à recommencer

8.13/10

Bon hôtel et bonnes prestations pour 3 . Personnel très attentif et serviable à la direction comme à la réception. Nourriture correcte au restaurant pour demi pension. Néanmoins, le restaurant a besoin dêtre boosté au niveau de service comme au niveau dhumeur de certaine serveuses.

Laura Service Client: Bonjour M. Boktor, Nous vous remercions d’avoir pris quelques minutes afin de nous partager votre avis concernant votre séjour à MedPlaya Monterrey. Nous sommes très heureux de recevoir votre évaluation et nous réjouissons que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes désolés de lire que votre expérience dans notre restaurant n’ait pas entièrement été à la hauteur de vos attentes et nous vous présentons nos excuses. Soyez assuré que nous transmettrons votre remarque au département concerné afin d'améliorer la qualité de notre service. Merci de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Salutations, Laura Service Client

Josep Parés Martí

Josep Parés Martí

20/09/2018 17:09:33

Muy bueno

10/10

Muy bueno para mi todo muy bien.

Laura Atención Cliente: Estimado Sr. Parés, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro y por compartir su experiencia con nosotros. Nos sentimos muy halagados por su valoración y es un enorme placer saber que disfrutaron de una agradable estancia y que pudimos cumplir con sus expectativas. Gracias por su confianza y deseamos poder darle de nuevo la bienvenida en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura Atención Cliente

Jan Houben

Jan Houben

18/09/2018 22:32:40

Zeer goed maar met een aandachtspunt voor warm buffet

7.81/10

Het hotel is goed gelegen, enkele stappen van de zeepromenade en voldoende openbare parkeermogelijkheden. De kamers zijn ruim, hebben een goede en mooie badkamer, airco, koelkastje, tv, ruim balkon. Het enige minpuntje is dat de kast altijd half open staat omdat er bij de vernieuwing bespaard is en er slechts 1 kastdeur geplaatst werd. De kamer is wel mooi ingericht en heeft goede verduisterende gordijnen. Het ontbijtbuffet biedt een uitgebreide keuze. Het middag- en avondbuffet zijn goed maar niet buitengewoon van samenstelling maar alles heeft een heel groot probleem: het warme eten is lauw tot zelfs koud blijkbaar is de keuken niet in staat om warme gerechten op te dienen, ook de opstelling van het warme buffet is hoogst ongelukkig: de warme schotels moeten het hele restaurant door om aan het buffet te komen. Spijtig genoeg was het fruit van het dessert ook niet altijd van onberispelijke kwaliteit aardbeien met plekken, ananas met resten schil. Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Ook de kok is vriendelijk maar we hadden liever gezien dat hij voor warme gerechten zorgde dan in het restaurant te paraderen vermoedelijk worden de gerechten ruim op voorhand helemaal klaar gemaakt waardoor de kok tijdens de maaltijden gewoon het buffet hoeft bij te vullen met ondertussen afgekoeld voedsel. Het zwembad is aan de kleine kant - maar het strand is vlakbij. Goed hotel maar jammer van het koude eten.

Laura Guest Relations: Dear Mr. Houben, Thank you for choosing MedPlaya Monterrey for your stay in Platja d'Aro and for sharing your views with us. We are very pleased to receive your evaluation and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. Thank you for mentioning our good location and our staff.  We highly regret to read about the cold food and we will be sure to share all your comments with the correspodant department. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to improve with each and every stay. Thank you for your confidence and we look forward to welcoming you again in a near future. Best regards, Laura Guest Relations

Jabetza honentzat zure sailkapen orokorra

  • Haur nagusiak dituzten familiak
  • Haur txikiak dituzten familiak
  • Helduen bikoteak
  • Lagun taldeak
  • Bakarrik bidaiatzen duten pertsonak
  • Bikote gazteak